close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שחשוב לכם לדעת על חוק רישוי עסקים

מערכת שורשיא אדר, תשפא23/02/2021

מכיוון שאתם ממש לא היחידים שלא יודעים איך להתמודד עם כל הנושא של קבלת רישיון עסק, מדובר על שירות שיש לו דרישה משמעותית ומקיפה

תגיות:
אתם רוצים להקים עסק? חשוב לכם לעשות את הדברים בצורה חוקית? אתם לגמרי צודקים. יש אינספור משימות שצריך להתמודד איתן כאשר מדברים
על הקמת עסק חדש, ואחת מהן, היא לבדוק מה אומר החוק של רישוי עסקים במדינה. כלומר, האם אותו חוק לרישוי של עסקים רלוונטי גם לתחום שבו העסק שלכם ייתן שירות? אם, למשל, אתם בודקים את האפשרות של הקמת בית קפה או מסעדה, התשובה היא בהחלט כן: חוק רישוי עסקים מתייחס גם לעסקים בתחום הזה ולכן אתם צריכים לבדוק מה עליכם לעשות. חשוב מאוד להבין שלא מדובר על עניין של רצון טוב שלכם, בעלי העסק. כלומר, החוק של רישוי עסקים במדינה קיים במטרה להגן על הציבור ואם תתפעלו את העסק שלכם בלי הרישיון הנדרש, אתם תמצאו את עצמכם מקבלים קנסות ועוברים על החוק בצורה חמורה ביותר.

חוק רישוי עסקים – איך מקבלים רישיון עסק כמה שיותר מהר?
הבעיה סביב הנושא של חוק רישוי עסקים היא הרבה פעמים הוא כולל סחבת נוראית. מטבע הדברים, כאשר אנחנו נדרשים לדבר עם אינספור משרדים כמו המשרד לאיכות הסביבה, משרד התמ"ת, המשטרה ועוד – הרי שהדברים מסתבכים. כל משרד עלול לדרוש מסמכים אחרים, לשלוח אותנו לאינספור מקומות ובסופו של דבר, עלולים לעבור עוד ועוד חודשים בלי שבאמת נקבל את הרישיון הדרוש לנו. זה נשמע לכם מוכר? זה הניסיון שלכם עד כמה ואתם כבר לא יודעים מה לעשות כדי לקבל את רישיון העסק שלכם? אתם לא לבד. זה קורה להרבה מאוד אנשים והאמת היא, שחלק מהאנשים שחלמו להקים עסק אפילו מוותרים על העניין כי הם לא מצליחים לקבל את הרישיון הנדרש. מצד שני, רגע לפני שאתם מוותרים על החלום שאולי יהפוך אתכם לעשירים, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. יש היום מומחים שיוכלו לבדוק את מצב העסק שלכם ואת הדרישות של הרשויות השונות. בעזרתם תוכלו להבין האם אותו חוק רישוי עסקים רלוונטי גם למקרה שלכם, ובנוסף, הם יעזרו לכם לקבל את הרישיון כמה שיותר מהר.

חברה מובילה לרישוי עסקים
מכיוון שאתם ממש לא היחידים שלא יודעים איך להתמודד עם כל הנושא של קבלת רישיון עסק, מדובר על שירות שיש לו דרישה משמעותית ומקיפה. לכן גם ברור שיש לא מעט מומחים שנותנים שירות בתחום הזה, ויש הרבה חברות שמציעות לעזור לכם וללוות אתכם כל הדרך אל הרישיון הנחשף. יחד עם זאת, אם תבדקו מעט חוות דעת אתם תראו שלא כל חברה שמציעה שירות בתחום הזה הינה חברה מומלצת ומקצועית. אנחנו מציעים לכם לבדוק בידי מי תפקידו את המשימה, כי אם אתם כבר עושים זאת ורוצים להקים עסק, רצוי שתבחרו את היועצים ואת המומחים הכי טובים שיש בתחומים המורכבים האלה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה